Trči i podrži: Pregled individualnih utrka u 2019. godini

Kampanja “Trči i podrži” započela je kao projekt naših poljskih kolega krajem 2014. Iza kampanje se krije ideja promoviranja aktivnog načina života među zaposlenicima tvrtke, a jednako tako i želja podržavanja dobrotvornih djelatnosti. Zaposlenici tvrtke PRESS GLASS SA preuzeli su inicijativu za proširenje akcije sakupljanja i doniranja novca u dobrotvorne svrhe, ne samo sudjelovanjem u utrkama u gradovima u kojima se nalaze PRESS GLASS tvornice, već i u drugim gradovima diljem Poljske. Ubrzo nakon otvaranja pogona u Hrvatskoj, i PRESS GLASS d.o.o. pridružio se kampanji „Trči i podrži“ sudjelovanjem na 22. Varaždinskom polumaratonu 2016. godine. Prvu održanu utrku u sklopu „PRESS GLASS -Trči i podrži” kampanje u Hrvatskoj, podržalo je 32 trkača iz tvrtke Press Glass d.o.o. te im se kao moralna, prijateljska i financijska podrška pridružilo 24 trkača iz tvrtke Press Glass SA iz Poljske.

Kampanji se može pridružiti svaki zaposlenik PRESS GLASS-a – oni koji se već bave trčanjem, oni koji imaju namjeru početi trčati te oni koji su željni novih avantura, a radi transparentnosti cijele kampanje donesen je i pravilnik koji regulira pravila sudjelovanja.

Pravila kojih se mora držati svaki zaposlenik koji želi sudjelovati u kampanji „Trči i podrži“ su slijedeća:
1. Prilikom prijave na bilo koju utrku, u registracijskom obrascu zaposlenik treba upisati naziv kluba „PRESS GLASS – Trči i podrži“, u svrhu identifikacije sudionika. Zaposlenik također sam plaća iznos startnine pojedine utrke.
2. Zaposlenik na utrci mora sudjelovati u službenoj sportskoj majci „Trči i podrži“.
3. Kao dokaz sudjelovanja na utrci, zaposlenik se treba poslikati u službenoj sportskoj majci sa startnim brojem ispred starta/cilja ili službenog banera utrke, na kojem je vidljiv naziv utrke. Sliku je potrebno sa ostalim podacima (udaljenost, iznos startnine, link na službene rezultate) poslati koordinatoru „Trči i podrži“ kampanje ili podijeliti u Facebook grupi „Trči i podrži“.

Press Glass d.o.o. za svaku završenu utrku donira određeni iznos u dobrotvorne svrhe, odnosno u fond iz kojeg se, kada se prikupi dovoljan iznos, novci doniraju u dobrotvorne svrhe, najčešće udrugama za pomoć potrebitima. Svi sudionici „Trči i podrži“ kampanje imaju pravo predložiti kome će se sakupljeni novci uplatiti.
Za individualne utrke tako je odlučeno da će Press Glass d.o.o. za svakog sudionika u sklopu kampanje, za pretrčanih 5 do 10 kilometara donirati iznos od 100 kn, za pretrčani polumaraton od 21 km iznos od 200 kn, te za pretrčani maraton od 42 km iznos od 400 kn. Također uz taj iznos Press Glass d.o.o. će za svakog sudionika donirati i iznos startnine pojedine utrke.
Od početka kampanje „Trči i podrži“ u Hrvatskoj, odnosno u periodu od 2016. do kraja 2019. godine ukupno je sakupljeno preko 72.000,00 kuna. Samo tokom 2019. godine u sklopu „Trči i podrži” kampanje trčalo je ukupno 43 zaposlenika, koji su zajedno pretrčali ukupno 1092 kilometra sudjelovanjem na 25 različitih utrka diljem Varaždinske županije, ali i okolnih županija.

Tokom godine je tako sakupljeno ukupno 33.021,00 kuna koje su donirane slijedećim udrugama:
o Plivačkom klubu za osobe s invaliditetom “Vidra” Varaždin
o Udruzi za pomoć oboljelima od malignih oboljenja “NINA”
o “Sunce” Varaždin udruzi za osobe s intelektualnim oštećenjem
o Društvu “Naša djeca” Varaždin
o Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju “PODRAVSKO SUNCE” Koprivnica
o Udruzi za terapijsko i rekreacijsko penjanje GRIP
o Udruzi Osmijeh
o “Život i radost” udruzi za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom

2019. godina je svakako bila najuspješnija godina do sad u “Trči i podrži” kampanji, a deset naših najaktivnijih sudionika su:

Redni broj Ime i Prezime Pretrčano kilometara Broj trka
1 Dario Posavec 160.82 14
2 Danijela Kaniški 127 10
3 Silvija Trčak 119.48 8
4 V.K 63 3
5 I.E. 58.67 8
6 A.R. 57.51 4
7 D.M. 42 1
8 N.B. 41.21 3
9 K.C. 35.2 8
10 N.P. 30.2 9

Jako smo ponosni na sve naše trkače koji pokazuju dobu volju, te se nadamo da će svaka slijedeća godina privući još više trkača, te se u budućnosti nadamo našu kampanju proširiti i na ostale aktivnosti.

Službene informacije o kampanji možete pronaći na: https://www.pressglass.hr/hr/sport-and-support/

Ines Vidović – koordinator „Trči i podrži” kampanje

 

FB.com/SportAndSupportPRESSGLASS/

Sport and support

Pinterest